Categorías

COOPERATIVA QUEIXOS HOXE

HOXE01HOXE Sociedad Cooperativa Galega es una empresa agraria rural de carácter cooperativo fundada por ganaderos en 1971 que transforma la leche de vaca recogida en una centena de explotaciones tradicionales agrarias familiares situadas en la Comarca de Dezay sus zonas limítrofes del Norte de la provincia de Pontevedra. Los valles, montañas y riberas de los ríos Arnego, Deza y Ulla, conforman un ecosistema natural humanizado de prados y pastizales muy ricos y naturales que producen forrajes y hierbas idóneas para la alimentación del ganado que permiten la obtención de una leche de características únicas para la elaboración de los tradicionales quesos gallegos. Actualmente elaboramos quesos con las Denominaciones de Origen: Tetilla y Arzúa Ulloa, pero desde hace muchos años nuestros queseros han sido reconocidos y valorados en los mercados locales y nacionales, hemos recibido varios premios, entre ellos los otorgados por el Ministerio de Agricultura en el concurso “Mejores Quesos Españoles”. Pero para nosotros, el mejor premio es la fidelidad de los clientes al llevar a su mesa nuestros quesos durante todos estos años, y eso nos obliga a esforzarnos para ofrecerles cada día un producto de calidad superior.

Hoxe-0048-1HOXE Sociedade Cooperativa Galega é unha empresa agraria rural de carácter cooperativo fundada por gandeiros no ano 1971 que transforma o leite de vaca recollido nun cento de explotacións tradicionais agrarias familiares situadas na Comarca do Deza e as súas zonas limítrofes do Norte da provincia de Pontevedra. O val, os montes e as ribeiras dos ríos Arnego, Deza e Ulla, conforman un ecosistema natural humanizado de prados e pastos moi ricos e naturais que producen forraxes e herbas idóneas para a alimentación do gando e que permiten a obtención dun leite de características únicas para a produción dos tradicionais queixos galegos. Actualmente elaboramos queixos coas denominacións de orixe: Tetilla e Arzúa-Ulloa, pero dende fai moitos anos nosos queixeiros foron recoñecidos e valorados nos mercados locais e nacionais, recibindo varios premios, entre eles os outorgados polo Ministerio de Agricultura no concurso “Mellores Queixos Españois”. Pero para nós, o mellor premio é a fidelidade dos clientes ó levar a súa mesa os nosos queixos ó longo de todos estes anos, e con iso obrígannos a esforzarmos para ofrecerlles cada día un produto de calidade superior.

El queso es un alimento conocido por el hombre desde hace miles de años, elaborado de la leche de los mamíferos, el queso es un manjar de los más ricos y antiguos que conoce el hombre. No puede saberse exactamente una fecha concreta sobre la elaboración del queso. Para los griegos el queso era un manjar de exquisitos paladares, más tarde los romanos lo han elevado a la categoría de ciencia, y hoy en día los maestros queseros poseen conocimientos que beben de las tradiciones milenarias y que se aplican con las normas y gustos actuales. En Galicia, el primer documento histórico escrito que reconoce la existencia del queso gallego se remonta a 1550, en donde el licenciado Molina en su libro “Descripción del Reyno de Galizia y de las cosas notables del” relaciona toda clase de productos pecuarios que se valoran y comercializan, entre ellos el queso del país. Pero las referencias más conocidas y modernas son las recientes ferias y mercados que se celebraban en las villas y pueblos de Galicia, en donde la venta de quesos era una actividad cotidiana y natural. Los quesos elaborados por “as queixeiras” eran el resultado de una economía rural basada en el autoconsumo, los labradores vendían algunos de sus productos, entre ellos el queso y la mantequilla para poder comprar otros productos que necesitaban para subsistir y de los cuales no podían prescindir (aceite, azúcar, etc). Por tanto, es imposible conocer las variedades de quesos que se elaboraban en Galicia, debían de ser muchas y distintas debido a las distintas zonas geográficas , pero si es cierto y debemos saber que los quesos gallegos se elaboraban y comercializaban en toda Galicia. Pero quien realmente ha aportado algo de claridad sobre los quesos y el mundo ganadero de Galicia de mediados del siglo XX ha sido el veterinario Carlos Compaire Fernández, que en sus libros “La fabricación de quesos en Galicia” (1966) y “Mejora de los quesos gallegos” (1965), nos describe en sus estudios la realidad de los quesos gallegos y puede decirse que es el precursor de las actuales Denominaciones de Origen actuales (Tetilla, A. Ulloa, San Simón y Cebreiro).

Hoxe3253-1O queixo é un alimento coñecido polo home dende fai miles de anos, elaborado do leite dos mamíferos, o queixo é un manxar dos máis ricos e antigos que coñece o home. Non se sabe exactamente unha data concreta sobre a elaboración do queixo. Para os gregos o queixo era un manxar para exquisitos padais, máis tarde os romanos elevárono á categoría de ciencia, e hoxe en día os mestres queixeiros posúen coñecementos que beben das tradicións milenarias e que se aplican coas normas e gustos actuais. En Galicia, o primeiro documento histórico escrito que recoñece a existencia do queixo galego remóntase a 1550, onde o licenciado Molina no seu libro “Descripción do Reyno de Galizia y de las cosas notables del” relaciona toda clase de produtos pecuarios que valóranse e comercialízanse, entre eles o queixo do país. Pero as referencias máis coñecidas e modernas son as recentes feiras e mercados que celebrábanse nas vilas e pobos de Galicia, onde a venda de queixos era unha actividade cotiá e natural. Os queixos elaborados por “as queixeiras” eran o resultado dunha economía rural baseada no autoconsumo, os labregos vendían algúns dos seus produtos, entre eles o queixo e a manteiga, para poder comprar outros produtos que necesitaban para subsistir e dos cales non podían prescindir (aceite, azucre, etc.). Polo tanto, é imposible coñecer as variedades de queixos que se elaboraban en Galicia, debían de ser moitas e distintas debido ás diferentes zonas xeográficas, pero si é certo e debemos saber que os queixos galegos elaborábanse e comercializábanse en toda Galicia. Pero quen realmente aportou algo de claridade sobre os queixos galegos e do mundo gandeiro de Galicia de mediados do século XX foi o veterinario Carlos Compaire Fernández, que nos seus libros “A Fabricación de queixos en Galicia” (1966) e “Mellora dos queixos galegos” (1965) descríbenos nos seus estudos a realidade dos queixos galegos e pódese dicir que das Denominacións de Orixe actuais (Tetilla, A.Ulloa, San Simón e Cebreiro).

Hoxe3155-1Queso Tetilla Hoxe

Con forma de “tetilla”, corteza fina e interior cremoso, de color amarillo claro, con olor a leche fresca.

Es el más tradicional de los quesos gallegos, antiguamente se elaboraba en toda Galicia con sus diversas variedades dependiendo de la zona geográfica, de características organolépticas similares al queso Tetilla. Elaborado con leche pasteurizada de vaca, de pasta muy blanda, coagulación enzimática y tiempo de maduración de 8 a 20 días.

Se comercializa en:

Piezas de 750 gramos y de 3 kgrs.
En cajas de 6 y 2 piezas respectivamente
También disponible sin sal

Queixo Tetilla Hoxe

Con forma de “tetilla”, codia fina e interior cremoso, de cor amarelo claro, con olor a leite fresco.
O máis universal dos queixos galegos, elaborado dende hai séculos é un dos produtos que máis se identifíca con Galicia. Elaborado con leite pasteurizado de vaca, pasta branda, lixeiramente prensada, coagulación encimática e un tempo de maduración entre 8 e 20 días.
Comercialízase en:

Formatos de 900 g e 1200 g aprox.

En caixas de 4 pezas.

Hoxe3204-1Queso Arzúa-Ulloa Hoxe

De forma cilíndrica, corteza fina y elástica, la pasta de color blanco marfil o ligeramente amarillo, olor a leche y mantequilla. Es el más tradicional de los quesos gallegos, antiguamente se elaboraba en toda Galicia con sus diversas variedades dependiendo de la zona geográfica, de características organolépticas similares al queso Tetilla. Elaborado con leche pasteurizada de vaca, de pasta muy blanda, coagulación enzimática y tiempo de maduración de 8 a 20 días.
Se comercializa en:
Piezas de 750 gramos y de 3 kgrs.
En cajas de 6 y 2 piezas respectivamente
También disponible sin sal

Queixo Arzúa-Ulloa Hoxe

De forma cilíndrica, codio fino e elástico, a pasta de cor branco marfil ou lixeiramente amarelo, olor a leite e manteiga. É o máis tradicional dos queixos galegos, antigamente elaborábase en toda Galicia coas súas diversas variedades, dependendo da zona xeográfica, de características organolépticas similares ó queixo Tetilla. Elaborado con leite pasteurizado de vaca, de pasta moi branda, coagulación encimática e tempo de maduración de 8 a 20 días.
Comercialízase en:
Pezas de 750 gramos e de 3 kilos.
En caixas de 6 e 2 pezas respectivamente.
Tamén dispoñible sen sal.

cremosino_01Queso Cremosiño Nai

Pasta de color blanco marfil, textura muy blanda y cremosa y con sabor a yogurt o leche fresca. Elaborado con leche pasteurizada de vaca, cuajada enzimática, pasta blanda poco prensada, con un tiempo de maduración de 8 a 12 días.
Se comercializa en:
Piezas de 800 grs. y de 3 kgrs. aprox.
Se envasa en cajas de madera y estas a su vez en cajas de cartón de 6 y 2 piezas respectivamente.

Queixo Cremosiño Nai

Pasta de cor branco marfil, textura moi branda e cremosa e con sabor a iogur ou leite fresco. Elaborado con leite pasteurizado de vaca, callado encimático, pasta branda pouco prensada, con un tempo de maduración de 8 a 12 días.
Comercialízase en:
Pezas de 800 g e de 3 kg aprox.
Envásase en caixas de madeira e estas a súa vez en caixas de cartón de 6 e 2 pezas respectivamente.

Koolbrand_Hoxe_Quesos_LivinQueso Liviano Hoxe

Pasta de color blanco pálido, con sabor muy ligero a leche desnatada y sin sal. Queso semidesnatado, sin sal. Queso elaborado con leche de vaca semidesnatada, cuajada enzimática, pasta prensada, con un tiempo de maduración de 7 días.
Se comercializa en:
Piezas de 500 grs.
Envasado al vacío en cajas de 6 piezas.

Queixo Livián Hoxe

Pasta de cor branco pálido, con sabor moi lixeiro a leite desnatado e sen sal. Queixo semi-descremado, sen sal. Queixo elaborado con leite de vaca semi-descremado, callado encimático, pasta prensada con un tempo de maduración de 7 días.
Comercialízase en:
Pezas de 500 g.
Envasado ó baleiro en caixas de 6 pezas.

neno_rojo_01Queso Parafinado Neno

Corteza blanda, lisa de color blanco amarillento, textura sólida y elástica. Sabor suave, ligeramente dulce. Este queso se recubre de parafina y se envuelve en papel de celofán rojo o amarillo. Sabor suave, ligeramente dulce. El queso parafinado NENO se elabora con leche de Galicia de forma tradicional con cuajada enzimática, muy apreciado por su calidad y sabor. Elaborado con leche pasteurizada de vaca, de pasta prensada, coagulación enzimática y tiempo de maduración de 7 a 12 días.
Se comercializa en:
Barra:
Piezas de 1.6 kgrs aprox.
Cajas de 3 piezas
Bola:
Piezas de 750 grs. con parafina roja
Cajas de 6 piezas

Queixo Parafinado Neno

Codio brando, liso de cor branco amarelento, textura sólida e elástica. Sabor suave, lixeiramente doce. Este queixo recóbrese de parafina e envólvese en papel de celofán vermello ou amarelo. Sabor suave, lixeiramente doce. O queixo parafinado Neno elabórase con leite de Galicia de forma tradicional con callado encimático, moi apreciado pola súa calidade e sabor. Elaborado con leite pasteurizado de vaca, de pasta prensada, callado encimático e tempo de maduración de 7 a 12 días.
Comercialízase en:
Barra:
Pezas de 1.6 kg aprox.
Caixas de 3 pezas.
Bola:
Pezas de 750 g con parafina vermella.
Caixas de 6 pezas.

Koolbrand_Hoxe_Quesos_curadoQueso Madurado Hoxe

Pasta de color blanco amarillento, textura firme y compacta y sabor persistente. Elaborado con leche pasteurizada de vaca y concentrado de leche de oveja, cuajada enzimática, pasta blanda prensada, con un tiempo de maduración de 15 días.
Se comercializa en:
Piezas de 1 y 3 kgrs aprox. con corteza blanca o negra
Cajas de 6 piezas

Queixo Madurado Hoxe

Pasta de cor branco amarelento, textura firme e compacta e sabor persistente. Elaborado con leite pasteurizado de vaca e concentrado de leite de ovella, callado encimático, pasta branda prensada, con un tempo de maduración de 15 días.
Comercialízase en:
Pezas de 1 e 3 kg. aprox. con codio branc0 ou negro
Caixas de 6 pezas

Lendas do DezaQueso Nai Mantecoso

El tiempo de maduración es de 45 días, de forma cilíndrica, corteza de color marrón y textura elástica y cremosa a la vez, sabor suave y dulce con amplias variedades de sabores a frutos secos (nueces, avellanas, etc). Sabor suave y dulce. Elaborado con leche pasteurizada de vaca de Galicia, es un queso de cuajada enzimática y pasta prensada. El tiempo de maduración es de 45 días, de forma cilíndrica, corteza de color marrón y textura elástica y cremosa a la vez, sabor suave y dulce con amplias variedades de sabores a frutos secos (nueces, avellanas, etc).
Se comercializa en:
Piezas de 3 kgrs. aprox. con corteza de color marrón oscuro
Cajas de 2 piezas

Queixo Nai Mantecoso

O tempo de maduración é de 45 días, de forma cilíndrica, codio de cor marrón e textura elástica e cremosa á vez, sabor suave e doce con amplas variedades de sabores a froitos secos (noces, abelás, etc). Sabor suave e doce. Elaborado con leite pasteurizada de vaca de Galicia, é un queixo de callada enzimática e pasta prensada. O tempo de maduración é de 45 días, de forma cilíndrica, codio de cor marrón e textura elástica e cremosa á vez, sabor suave e doce con amplas variedades a froitos secos (noces, abelás, etc…)
Comercialízase en:
Pezas de 3 kg aprox. con codio de cor marrón escuro.
Caixas de 2 pezas.

barra_01Queso Barra Hoxe

De forma paralelepípedo (tipo barra), corteza blanda, lisa de color blanco amarillento, textura sólida y elástica. Sabor suave, ligeramente dulce. El queso de barra HOXE se elabora con leche de Galicia de forma tradicional con cuajada enzimática, muy apreciado por su calidad y sabor, el queso de barra de Galicia tiene unas características y sabor que lo diferencian y sitúan por encima de los otros quesos de barra. Elaborado con leche pasteurizada de vaca, de pasta prensada, coagulación enzimática y tiempo de maduración de 7 a 12 días.
Se comercializa en:
Barra:
Piezas de 2.6 y 3.3 kgrs aprox.
Cajas de 3 piezas
Lonchas:
Bandejas de 200 y 500 grs.
Cajas de 16 y 10 bandejas por caja

Queixo Barra Hoxe

De forma paralelepípedo (tipo barra), codio brando, liso de cor branco amarelento, textura sólida e elástica. Sabor suave, lixeiramente doce. O queixo de barra HOXE elabórase con leite de Galicia de forma tradicional con callado encimático, moi apreciado pola súa calidade e sabor, o queixo de barra de Galicia ten unhas características e sabor que o diferencian e sitúan por enriba dos outros queixos de barra. Elaborado con Leite pasteurizado de vaca, de pasta prensada, callado encimático e tempo de maduración de 7 a 10 días.
Comercialízase en:
Barra:
Pezas de 2.6 e 3.3 kg aprox.
Caixas de 3 pezas.
Rebandas:
Bandexas de 200 g. e 500 g.
Caixas de 16 e 10 bandexas por caixa.

neno_barra_01Queso Barra Neno

De forma paralelepípedo (tipo barra), corteza blanda, lisa de color blanco amarillento, textura sólida y elástica. Sabor suave, ligeramente dulce.El queso de barra NENO se elabora con leche de Galicia de forma tradicional con cuajada enzimática, muy apreciado por su calidad y sabor, el queso de barra de Galicia tiene unas características y sabor que lo diferencian y sitúan por encima de los otros quesos de barra. Elaborado con leche pasteurizada de vaca, de pasta prensada, coagulación enzimática y tiempo de maduración de 7 a 12 días.
Se comercializa en:
Barra:
Piezas de 2.6 y 3.3 kgrs aprox.
Cajas de 3 piezas
Lonchas:
Bandejas de 200 y 500 grs.
Cajas de 16 y 10 bandejas por caja

Queixo Barra Neno

De forma paralelepípedo (tipo barra), codio brando, liso de cor branco amarelento, textura sólida e elástica. Sabor suave, lixeiramente doce. O queixo de barra NENO elabórase con leite de Galicia de forma tradicional con callado encimático, moi apreciado pola súa calidade e sabor, o queixo de barra de Galicia ten outras características e sabor que o diferenza e o sitúan por enriba dos outros queixos de barra. Elaborado con leite pasteurizado de vaca, de pasta prensada, callada encimática e tempo de maduración de 7 a 12 días.
Comercialízase en:
Barra:
Pezas de 2.6 kg e 3.3 kg aprox.
Caixas de 3 pezas.
Rebandas:
Bandexas de 200 g e 500 g.
Caixas de 16 e 10 bandexas por caixa.

Localización

Borralla 34 – 36512 Lalín – Pontevedra – España
Tel:+34 986 58 01 00 / +34 986 79 45 09 / Fax: +34 986 59 25 04


Ver HOXE en un mapa más grande



Contacta con esta empresa




Deja tu Comentario

Puedes usar las siguientes etiquetas y atributos HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>