Categorías

Turismo Salvaterra

Turismo Salvaterra

Acolledor hotel rústico de nova construcción inaugurado en setembro de 2006. Construído en pedra silvestre galega e cunha coidada decoración que conxuga o rústico co moderno. Casa das Breas é , sen dúbida, un lugar onde o descanso está garantido e onde poder disfrutar da natureza, sempre coa mellor relación calidade-prezo. Situado na fronteira con Portugal e ben comunicado, o noso hotel é un punto estratéxico para coñecer Galicia e o norte de Portugal.

Turismo Salvaterra
Turismo Salvaterra
Turismo Salvaterra
Características:

2 zonas comúns con: TV ( LCD ), DVD, ordenador, xogos de mesa, etc.
10 habitacións dobres con: TV, wi-fi, calefacción e baño.
Ademáis: terraza, xardín, aparcadoiro, lavadora…
Tambén dispomos de restaurante onde poder disfrutar da cociña tradicional galega e da nosa especialidade, a lamprea

Ocio e Turismo:

Termalismo: 4Kms.
Paintball: 4 Kms.
Turismo Activo: descensos, kayak, senderismo: 3 Kms.
Hípica: 5Kms.

Típica casa galega coa pranta en forma de L e construida en pedra do país a comenzos do século XVIII, como se pode ler nunha das pedras do seu interior. A casa “Lugar da Xacra” consta de dous pisos. No piso de abaixo atopamos a cociña, o comedor, e un gran salón ou zona común ademais dun cuarto dobre adaptado para minusválidos. No piso de arriba temos a recepción con outra zona común, a galeria, cinco cuartos dobres todos con cama de matrimonio, e a terraza. Os seis cuartos son dobres, están climatizados e teñen baño con hidromaxe e televisión de plasma. A casa “ Lugar da Xacra” afástese do xeito e decoración da gran maioría das casas que conforman a oferta do turismo rural de Galiza. A diferenza doutras para a decoración da nosa casa prescindimos dos típicos aparellos utilizados antigamente no agro, dos moveis antigos, das lampadas rústicas, etc. Moveis modernos e de diseño, pezas e roupa para o fogar alegres e atrevidas, a mestura da pedra á vista coa colorterapia das tintas das paredes, déronnos coma resultado unha casa moderna cunha decoración moi coidada , que se alonxa de estereotipos, que deixa o rústico e vello á propia casa, a cal é a verdadeira protagonista. Preto de Vigo e das praias e ben comunicada para coñecer Galiza dun xeito relaxado en excursións dun día.

Turismo Salvaterra
Turismo Salvaterra
Turismo Salvaterra
Características da casa:

6 Cuartos
2 zonas comúns
Zona de Xogos
Terraza
Grandes Xardíns
Zona Vinícola propia
Aparcadoiro propio
Zona de cine con DVD e Plasma 32″
Xogos Tradicionais
Internet
Barbacoa

Casa Lino, un dos restauarantes máis antigos da comarca do Condado. Abriu as súas portas en 1965 e vai pola terceira xeración. Un negocio familiar de cociña galega. Especialidades Lamprea, angulas, cocido galego, parrillada, bacallau…

Turismo Salvaterra
Turismo Salvaterra
Turismo Salvaterra
Rio Miño
Corpus en Ponteareas
Castillo de Sobroso – Mondariz

Salvaterra y Monção: las dos caras del mismo río

De pequeño me fascinaban las fronteras. Recuerdo seguir las formas y líneas entre país y país: los ríos, montañas, valles que cortaban la tierra por la mitad. No era la misma sensación cuando se veía el corte solitario del país en una hoja blanca. Sentía que faltaban bordes que tocasen con bordes. Lo mismo sentía con vivir en Galicia y no haber visto nunca el límite con Portugal.

Leer mas

Ponteareas, el Corpus tapizado de color y tradición.

El domingo siguiente al corpus, la villa de Ponteareas amanece solemnemente alfombrada para recibir a la procesión del Santísimo Sacramento. Desde los días anteriores ha empezado a prepararse todo para la confección de los tapices por donde pasará la Custodia. Pétalos de todos los colores, componen motivos geométricos, florares o religiosos que acompañan el paso del Cuerpo de Cristo durante su recorrido por las principales calles.

Leer mas

Castillo de Sobroso – Mondariz

Galicia es una comunidad con muchos encantos para el turismo. Su rica geografía permite al visitante disfrutar de bellos paisajes, rías, costa y playas, montaña… Pero, además, su riqueza reside también en su patrimonio histórico, reflejado en monumentos y construcciones como la del Castillo de Sobroso, en Mondariz (Pontevedra).

Leer mas
Murallas de Salvaterra
Santa Marta de Ribarteme - As Neves
El Condado es cuna de los albariños más miñotos

Una frontera fortificada

La relación entre Galicia y Portugal ha estado marcada por grandes periodos de unión pero también por enfrentamientos, incursiones y batallas. El año 1093 es una fecha clave en la historia de ambas naciones hasta entonces unidas. El Rei Afonso decidió dividir el territorio dejando a cargo de su hija Urraca la parte de Galicia y de su hija Tareixa el dominio sobre el norte de Portugal.

Leer mas

Santa Marta de Ribarteme

Cada 29 de julio, en Santa Marta de Ribarteme, en el municipio pontevedrés de As Neves, tiene lugar una fiesta que no deja indiferente a nadie debido a su peculiar procesión. Además de la cruz alzada y las imágenes de Santa Marta, San Benito y la Virgen del Carmen, acompañan el cortejo varios féretros que portan personas vivas en su interior.

Leer mas

El Condado es cuna de los albariños más miñotos

El río Miño dibuja el discurrir de los viñedos en el Condado do Tea. La pendiente del terreno es propicia para valles en los que crecen las parras. Una zona tradicionalmente viticultora que como el resto de Galicia está marcada por el minifundismo, por lo que es difícil ver largas extensiones de terreno dedicadas exclusivamente a la vid.

Leer mas
Fortaleza de Salvaterra de Miño


Contacta con esta empresa




Deja tu Comentario

Puedes usar las siguientes etiquetas y atributos HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>